Obserwatorzy

piątek, 19 lipca 2013

Dziś specjalnie dla was mam recenzje mascary Maybelline, Rocket Volum’ Express Mascara (Tusz pogrubiający do rzęs). Używam tego produktu od 2 tygodni. Jej cena to ok. 30 złotych.



Plusy:
+ piękna, intensywna czerń
+ nie osypuje się, nie kruszy, nie odbija na powiekach, nawet w wysokich temperaturach
+ nie skleja rzęs
+ pogrubia i wydłuża rzęsy
+ wygodna szczoteczka


Minusy:
- strasznie ciężko się zmywa, trzeba się mocno namęczyć, żeby się go pozbyć do końca

Oto tusz prezentujący się na moich rzęsach.



A takie metamorfozy znalazłam w internecie:









Jak wam się podobają takie efekty. Czy któraś z was ma ta mascare jeśli tak napiszcie jak wam się sprawuje. Pozdrawiam miśka12

1 komentarz:

  1. Super tusz. Zastanawiałam się ostatnio czy go kupić, ale zrezygnowałam i kupiłam tusz marki Eveline. Jestem z niego zadowolona.
    http://pisarskabestia.blogspot.com/ <<< Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń