Obserwatorzy

środa, 24 lipca 2013

Hej :) Dziś przychodzę do was z lakierem do paznokci Golden Rose Holiday Nail Color . Jest to lakier koloru czarnego ze srebrnymi drobinkami. Lakier ma numer 60. Ma on formułę cukrowej posypki.


Plusy tego produktu:

-dobra konsystencja
-dostępny w każdej  drogerii
-dobry pędzelek 
-szybko schnie


Minusy tego produktu:

-słaba wytrzymałość na paznokciach

Cena to 12,50 zł.

Czy kupię ten produkt kolejny raz: Tak, ale w innym kolorze :)


To by było na tyle. Całuski miśka12







8 komentarzy:

  1. Ja nie miałabym cierpliwości do takich paznokci xD
    Dodałam do obserwowanych :)
    ______________________________
    Obserwacja za obserwację!
    Komentarz za komentarz!
    Gdy już dodacie do obserwowanych, to napiszcie o tym w komentarzu. Od razu gdy zauważę komentarz, odwdzięczę się i dodaniem do obserwowanych, i komentarzem.
    it-will-be-easier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam to już kiedyś. Super to wygląda, ale jak odpryskuje to nie jest już tak fajnie :( Zapraszam na mój blog : http://mojprosiaczektolek.blogspot.com/
    Bloga oczywiście dodaję do obserwacji i po cichu liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mega jest:O chyba kupie:O zapraszam poczujeszbezdech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lakier wygląda cudnie ♥ zakochałam się *.* szkoda tylko że słabo się trzymie ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladnie się prezentuje ;3
    best-frieend.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten lakier, szukałam takiego, a nie wiedziałam gdzie taki mogę znaleźć! Dziękuję! Dodaje do obserwowanych i będę wpadała tutaj często! :)
    http://workouttogether. blogspot. com/ zapraszam też do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny jest ten lakier ;]] chyba sobie taki kupię
    dodam do obserwowanych i będę czasami wchodziła

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczny lakier!
    Ja niestety miałam zle doświadczenia z firmą Golden Rose. Kupiony przeze mnie lakier to było mega dno -,-

    http://green--and--blue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń