Obserwatorzy

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Miss Sporty So Matte Perfet Stay


Hej! Dziś chce opowiedzieć o sypkim pudrze z Miss Sporty, mój kolor to 002 medium kosztował on około 10 złotych i zawiera 9,4 g. Kupując go w rossmanie starałam się dobrać odpowiedni kolor i to mi się udało, niestety nakładałam go na twarz nie miałam nałożonego podkładu. Następnego dnia nałożyłam go na podkład i okazało się że jestem cała pomarańczowa!! Sprawdzając go i nakładając go ma coraz inne podkłady okazało się że na wszystkich podkładach pomaranczowieje. Można nakładać go jedynie na twarz bez użycia uprzednio podkładu. Więcej minusów tego produktu nie zauważyłam, świetnie matuje, na długi czas jego cena i dostępność jest zadowalająca, lecz cóż poradzić jak zmienia kolor. Uważam, że jest to bubel i chyba zdania nie zmianie.
Na zdj na samej górze możecie zobaczyć różnice z jednej strony podkład, z drugiej przypudrowany podkłada. Zrobiłam próbę na 3 podkładach i same możecie ocenić. To by było na tyle. Buziaczki :* lola




3 komentarze:

  1. Miałam ochotę kupić ten puder, więc dzięki za ten post ;) Faktycznie zmienia kolor, dlatego pieniądze zainwestuję w jakiś inny, mam nadzieję, że lepszy :)

    moccastyle.blogspot.com <---Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super post!
    http://www.cami-and-cini.blogspot.com/ skom? obserw?

    OdpowiedzUsuń