Obserwatorzy

czwartek, 25 lipca 2013



 Dziś przychodzę do was z recenzją odżywki Eveline 8w1 Total Action.
Choć w internecie jest wiele negatywnych opinii i zdjęć strasznych efektów po tej odżywce,to zdecydowałam się na kupienie jej w Rossmannie  Była ona w regularnej cenie 9,95 złotych. Ja wcześniej 
korzystałam z odżywki Eveline 6w1 i dawała ona efekty normalnej odżywki. Nową odżywkę po raz pierwszy użyłam trzy tygodnie temu jako bazę pod lakier, od trzech dni używam tej odżywki tak jak zalecają na ulotce i efekty są zdumiewające paznokcie są silne, nie łamią się i nie rozdwajają. Jestem z niej bardzo zadowolona i polecam ją wszystkim, mam nadzieję, że u was efekty będą jeszcze bardziej zadowalające. Czekam na wasze opinie. Pozdrawiam miśka12

P.S Paznokcie nie mają idealnych kształtów, ponieważ je zapuszczam, gdyż wybieram się do kosmetyczki przed weselem. Mam nadzieje, że kosmetyczka mi je pięknie wyrówna :)








5 komentarzy:

  1. Kocham twojego bloga.... wchodzę tu już któryś raz i zawsze są ciekawe posty ;]]
    http://olqaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje paznokcie prawie w ogóle się nie łamią, ale się tak jakby odbarwiają... Po prostu tam, gdzie powinnam mieć białe paznokcie, są po jakimś czasie w kilku miejscach bezbarwne. Wtedy zazwyczaj je obcinam, ale chciałabym temu zapobiec.
    Zapraszam do mnie! :)
    it-will-be-easier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Nominowałam Cię do Liebster Blogger Award ! Szczegóły tutaj: http://dilemmas-girls.blogspot.com/2013/07/liebster-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do LB na moim blogu .
    Więcej informacji tu -------> http://style-fashionnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jest rewelacyjna , używam od dawna ;)
    margarittasdiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń