Obserwatorzy

piątek, 26 lipca 2013

Under Twenty

Ja już chyba od 2 lat używam kosmetyków firmy Under Twenty. Jestem z większości produktów bardzo zadowolona. Ale jednak inne nie spełniły moich oczekiwań. Być może wy zamierzacie kupić od tej firmy jakiś nowy produkt? W tym poście postaram się ocenić większość produktów. :)

1.




Ten oto zwykły tonik kupiłam jako pierwszy produkt z tej firmy. Byłam z niego bardzo zadowolona. Jednak są różne opinie na jego temat. Zadowolenie na procentach ludzi używających go: 




Moja opinia wynosi 8/10.

O wiele bardzie spodobał mi się tonik ''Skóra z widocznymi niedoskonałościami''




Moja opinia wynosi 10/10. Jestem z niego bardzo zadowolona.



Z tego produktu jestem również bardzo zadowolona. Fantastycznie nawilża skórę.
Moja opinia to: 10/10
A innych:







Peeling. Używam go raz na 2 tygodnie żeby nie podrażniać skóry. Moja opinia na jego temat wynosi 9/10

A innych? :





Te kosmetyki używałam ja. Moją opinię na temat tych kosmetyków już znacie. Innych też.
Wiadome jest że nie używałam wszystkich kosmetyków tej firmy. A jeśli chcecie poznać opinię na temat tych kosmetyków. Zapraszam na stronę wizaż.pl
Poznacie na tej stronie opinie wszystkich kosmetyków. Również wy możecie je oceniać. Zapraszam :)



/Alex 

2 komentarze:

  1. ja również używałam tych kosmetyków regularnie od roku i nie jestem zbytnio zadowolona ;) Najbardziej zadowolona jestem ze zwykłego toniku under twenty :))
    zapraszam do mnie: mojblogija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. używam żelu z Under Twenty, jest naprawdę dobry. Bardo lubię tą firmę.

    OdpowiedzUsuń